Saturday, April 25, 2009

dapat tempat ke dua je...

sape lak nie..???macam aku je...

ha kalu nak tahu ni la sifu aku dalam jadi goalkeeper...
BISMILLAHHIRRAHMANNIRAHIM....
uh..kepenatan masih terasa di sendi-sendi ku yang semakin sengal nie...
maklum lah dah meningkat umur...nie semua gara-gara main FUTSAL kat skolah ANJURAN PIBG kot..tak sure...
tapi tujuan futsal ini diadakan adalah untuk mengutip dana bagi pembangunan sekolah..selain dari itu..ianya dapat mengeratkan lagi ukhuwah itu...
ukhuwah dengan member..
ukhuwah dengan muallim..
ukhuwah dengan junior...
dan yang paling penting...
ukhuwah antara pak cik2 yang hadir...
team aku cuma dapat tempat ke dua(2) je..kalah dengan team muallim..itupun kalah penaltie je...tapi aku berpuas hati..walau tak dapat jadi johan..
puas hati sebab ...
team aku main happy go lucky..jadi tak la tension sangat...
akhir kata...
semua orang yang main dapat hadiah...yang tak main je tak dapat hadiah..padan muka,,sape suruh tak main...ha..ha...




No comments:

laman sesawang

Blogger templates