Friday, April 17, 2009

AKU HAMPIR MATI ....

BISA MEMULAKAN...dengan Bismillahirrahmannirrahim...

kali nie aku nak citer skit mengenai pengalaman pertama aku terhadap kereta...

satu pagi yang sejuk gile...hatiku tergerak untuk cuba belajar bawa kereta sahabat ku ...
membe aku pun ajar la..."ok..mula kena macm ni..bla..bla..bla..." aku pun ape lagi..cuba la try...tp...
aku bawak menggila..hampir nak langgar semua benda..ape lagi..aku terus tekan brek..tp yang peliknya kete masih laju lagi..aku rupanya salah pedal la..rupanya pedal minyak aku tekan..bukan brek...degup jantung ku ketika itu tersangatlah laju ...and then..ape lagi..terus tukar pemandu la..sebelum papehal yang lebih buruk berlaku disebabkan aku...
membe aku yang duduk kat sebelah dah nak kena HEART ATTACK..gara2 aku bwk kete la..
tp..nie merupakan pengalaman aku yang pertama bawak kete..sebab tu la jadi camtu...
tapi papehal pun..aku bersyukur kerna aku masih lagi hidup...ALHAMDULILLAH...
DAN...
pengalamn nie aku takkan lupakan...
DAN...
disebablan pengalaman pertama nie la..aku hampir mati..
bukan mati kena langgar..tapi terkejut coz langgar orang...ha..ha...
selepas pulang ke kamar peraduan..aku memikirkan perkara yang berlaku sebentar tadi...
best gak rupanya bawak kete ni...
walaupun hatiku gementar time tu...
dan lepas nie...aku akan cuba lagi try belajar bawak kete...sebelum belajar kat DRIVING SCHOOL....

HA..HA...

No comments:

laman sesawang

Blogger templates