Friday, April 24, 2009

diriku dalam kebosanan..

kenangan terindah saat berada di AL-AMIN ketika ini...VIVA VIRU...he..he..
bisa di mulakan dengan kalimah BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM...
wargh...hr ni sabtu..
bosan tahap cipan di buat nye...
tak tahu nak wat ape...nak tido..malas lak..nak layan game...membazir je..surf internet..haram kejadah aku tak minat...
tapi akhirnya...
aku baca lah buku..dah nak SPM oi..lagi bagus...ilmu aku menaik...
dan lepas aku baca buku..aku pun baca la bahan sampingan..
SATU buku yang best...untuk jasad dan rohani...
jadi aku nak kongsi skit kata-kata dalam buku tu...
ini daripada...
HASSAN AL-BANNA"
sesungguhnya ramai orang yang mampu berkata-kata dan sedikit daripada mereka itu yang bertahan dalam beramal dan berkerja..
ramai pula daripada sedikit itu yang mampu bertahan pada waktu beramal dan sedikit daripada mereka itu yang mampu memikul bebanan jihad yang sukar dan berat...."
jadi renungkanlah..
semoga mengerti ape yang aku capapkan ini...

No comments:

laman sesawang

Blogger templates