Saturday, May 9, 2009

exam week is come..


BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM dan Assalamualaikum to all..
wargh..exam time is coming..it around the corner...
naik gelabah aku camni..tapi tak pe..aku dah bersedia untuk mengambil exam minggu depan..
tapi yang aku peliknya..
meja kat kelas aku tak susun lagi..ni mesti gara2 banat kelas ak malas nak susun nie..he..he..sory le banat oi...
tapi papehal pun..
exam nie selalu mencuakkan aku..sejujurnya..aku tak suka pegi exam nie..coz..tiap kali aku exam mesti ada perkara yang tak enak kena kat aku..apelah nasib badan oi..
tapi exam itu perlu...tak da exam..tak tahula nak cakap ape..
bagi aku exam nie macam berperang..satu medan tempur untuk kita ..
sebab ape aku cakap camtu..
ialah sebelum berperang..kita kena belajar cara bertempur dulu..betul tak..bila time berperang..kita gunakanlah apa yang kita dah belajar sebelum pegi berperang..
sama gak macam exam..
sebelum exam..kita belajar dan ambil segala ilmu yang diajar oleh guru kita..
dan time exam..itulah masa untuk kita meluahkan dan lontarkan ape yang telah kita pelajari kat atas kertas pekse tu dalam masa yang telah di tetapkan...
itulah exam..
akhir sekali..doakanlah aku semoga soalan yang guru2 ak sediakan tak la sesusah sangat..
dan kepada semua yang ada EXAM tak kisahlah exam ape pun..
SELAMAT AMBIL EXAM..
GOOD LUCK..
wallallahualam

2 comments:

naim said...

alhamdulillah..akhirnya bleh gak bagi komen..thank yang membantu diriku..

leo said...

eh..
same la...
tp sy dh strt dh pekse
ari nie
good luck 2 u

laman sesawang

Blogger templates