Saturday, February 7, 2009

ngantoknya...awrghhhhhhh...eh lupa plak nak...????


aduh penatnya hari ni...
nilah gara-gara jalan2 kat bukit bintang ngan membe...menyesal betul...
awrghhhhhhh....
hoi naim!!!!!!!!
lantas terkejut aku dengan jeritan yang dilaungkan oleh membe ku...
aku pun ape lagi...
sound balik aaaa membe aku tu...
apahal ko ni joe...
panggil aku macam la aku ni pekak sangat...
cuba la kau panggil aku elok2 skit...
panggil mcm kucing nak mengawan je...
apahal.....????/
sorie la brader...
aku tak de niat pun nak jerit2 mcm kucing nak mengawan ...
tapi...
tadi aku tengok ko menguap tak tutup mulut....
so what....!!!
tak de la..kan bagus kalo ko menguap tutup mulut..nampak la sopan skit...
ni lagi satu...
"Rasulullah bersabda...bersin itu dari ALLAH dan menguap itu dari syaitan,maka apabila kamu menguap , letakkanlah tangan di mulut...dan ketika kamu bersuara ketika menguap..sesungguhnya itu suara syaitan tertawa dari perutnya...."
la yeke..apsal aku tak tahu..
nasib baik la joe ko nampak aku nguap tak tutup mulut...
dan nasib baik la ko bagi tau pasal nguap nie kat aku...
aku janji ..aku tak wat lagi ..
aku nak mintak maaf..coz aku panggil kau ngan kasar tadi...
sory ek...
pasal bersin tu pun ..
ala tak de pape la...yang penting setiap kali nak menguap..
pastikan kau tutup mulut ..
kalau tak..
bukan setakat setan je masuk...harimau pun leh masuk dalam mulut kau....
he..he...
yela aku maafkan..
dan lepas ni ..
aku akan tutup mulut semasa nguap....
by the way..
kalau aku ada wat salah ke...
kau tegur la ek...
yela2...kita kan sebagai saudara dan sahabat harus sentiasa tegur menegur...
agar ukhuwah itu semakin mantap..
he..he...
k la..asar dah nak abis dah nie..
jom cari surau lu..
kita solat..
pastu blah balik umah la....
okay2..jom..

No comments:

laman sesawang

Blogger templates