Monday, June 8, 2009

dia..

suatu masa dahulu..ketika aku berada negara orang..sekarang tinggal
kenangan..
bisa dimulakan dengan..
-BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM-..
fuh..agak berhabuk gak kan blog aku ni..walau..beberapa hari tak update..
emm..tak pelah..
emm..cuti masih berbaki...dan aku ..masih still cam dulu..
aku penuhi masa cuti nie dengan mengarang benda pelik2..yang kadang2 aku pun tak paham..
so kali..
aku nak kongsi skit...ape yang aku buat..
DIA...
yang pertama bertakhta..
dalam sekeping hati..
yang suram sepi dan..
kosong..
datangnya membawa ...
seribu keceriaan..
dalam hidupku..
DIA..
ku abadikan dalam jiwa..
untuk melakar satu wacana..
yang aku tidak ketahui..
hadirnya mengundang sejuta persoalan..
siapakah DIA..??
dari manakah DIA..??
bersama siapakah DIA..??
hanya dia yang tahu
siapa DIRINYA...
NAMUN..
setelah aku ketahui..
siapa DIA.
dari mana DIA..
bersama siapa DIA...
rupanya..
DIA yang satu..
DIA yang menceriakan hidupku..
DIA yang mengajarku erti keimanan..
DIA mengajarku mengenal sejadah...
DIA mengajarku erti kepercayaan
tuhan..
hanya DIA..
yang layak diletakkan ..
di tempat teragung..
hanya DIA...
ALLAH yang maha esa...
emm..tu jelah ape yang nak aku kongsikan dengan semua..
harap memahami..
gerak lu...:)

2 comments:

leo said...

br sedar ker ang suke krg bende2 yg pelik?
xder la..ak main je...
walaupon ko rs bende2 yg ko krg 2 pelik,tp ak rase ak dpt paham maksud tersirat dy..
nice good n keep it up

naim said...

to aqil..
thanks bebanyak..

laman sesawang

Blogger templates