Sunday, March 29, 2009

diriku dalam hati (2)...

kenangan yang tak dapat dilupakan...
bismillahhirrahmannirrahim..
angin malam datang menerpa diriku..
membuatkan aku teringat kembali...
kisah...
suka dan duka yang dilalui...
antara aku dan kau...
bila sunyi kau di sisi ku...
tatkala gembira...
kau ketawa bersama ku...
bila aku mengenangkan semua itu...
terasa sungguh mengasyikkan diriku...
tidak pernah aku fikirkan..
perkara yang bakal berlaku...
pada masa yang akan mendatang...
yang penuh dengan macam-macam...
yang penting dikala itu...
hanya kau...
yang aku inginkan...
kini..
tanpa aku sedari..
kau tiada disisi...
entah mengapa dengan tiba-tiba...
kata perpisahan telah terbukti...
aku kini keliru..
pelbagai persoalan bermain di benak sanubariku ku..
membuatkan aku hilang arah..
terawang-awang mencari kebenaran...
hingga kini..
kau hanya menyepi..
bergembira dan saling galak ketawa...
bersama temanmu yang baru...
tanpa kau ingat pada diriku...
tapi aku..
hilang tanpa arah...
menunggu sinar yang akan datang dan membawa...
dalam mengembalikan semangat yang kian ...
menjauh...sepi..dan kini terkesima...
kini...
cuma satu yang aku inginkan...
ketenangan jiwa berserta ketenteraman di hati...
agar dapat ku gunakan nanti..
dalam..
menempuhi liku-liku kehidupan ini..
yan kian mencabar pada masa kini..
suatu hari nanti..
ku harap kau mengerti...
betapa aku menghargai..
perhubungan yang pernah kita bina..
di atas landasan ukhuwah...
YA ALLAH...

No comments:

laman sesawang

Blogger templates